2015. április 12., vasárnap

Betegen is jól

Furcsa egy hét volt a mostani, néhol feszültséggel és nyűgösséggel teli, de összességében mégis sikerült jó élményeket átélnem. Az van, hogy sikeresen bekaptam egy vírust. Ez azért dühítő, mert a párom előzőleg három hétig betegeskedett, és azalatt én jól voltam, azt hittem, már megúszom, hogy bárki megfertőzzön vele. Miután a kedvesem meggyógyult, jött neki az ügyelet a munkahelyén, és amikor végre azon is túl volt, együtt lehettünk volna rendesen... puff, lebetegedtem én. Nagyon nyűgösen és idegesen viseltem a dolgot, először a torkom rendetlenkedett, aztán benáthásodtam, ami egyenesen arányos az álmatlan éjszakákkal.
Ugyanakkor épp erre a hétre beszéltünk le korábban több programot is: szerda estére koncertjegyünk volt, csütörtökre a barátaimmal biliárdot terveztünk, szombaton pedig egy autós kiruccanás volt kilátásban Érsekújvárra. Én pedig megmakacsoltam magam, és tökbetegen végigcsináltam az egészet. Milyen jól tettem! Igaz, hogy folyton köhögtem meg orrot fújtam, a közérzetem pedig iszonyat gyenge volt, de a programok és a barátok nagyon jót tettek a kedélyállapotomnak.
Tegnap már határozottan jobban éreztem magam, amikor az autókázós kirándulásra mentünk. Jót tett a levegő, a napsütés, a társaság, az élményszerzés. Kevesebbet köhögtem, kevesebb zsebkendőre volt szükségem. És azok az apró örömök nap végén, mint az egész napos utazás utáni lazítás, kellemes fürdő vétele... régen élveztem ki ennyire a fürdést, semmi kapkodó mozdulat, lassan és kényelmesen öblítettem le magamról a tusfürdőt, kiélveztem a langyos vizet, az érzést, hogy megtisztulok. :) És napok óta először végre aludni is tudtam.
Ma pedig a párommal is tudunk végre időt szánni egymásra, és ez nagyon jó. :)
Remélhetőleg egy-két napon belül már teljesen jól leszek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése