2015. november 2., hétfő

Túl az első napon

Nos, ígértem egy beszámolót, de ebből csak egy nyúlfarknyi helyzetjelentés lesz.

Szóval, mint ahogyan arra számítottam, a szerződésben, amit aláírtam, szó esik a titoktartásról. Tehát ami odabent történik a terápiákon, arról nem írhatok, de még a saját érzéseimről is csak óvatosan. Ezért nézzétek el nekem, ha csak szűkszavúan beszélek a napjaimról. Megpróbálom belőni az arany középutat, hogy ne maradjanak el a helyzetjelentéseim, de szabályt se szegjek.

Egyelőre össze vagyok zavarodva, vegyesek az érzéseim, sok mindentől meg vagyok szeppenve és sok mindentől félek. De összességében továbbra is bizakodó vagyok. Gyorsan eltelt ez a nap, bár sokat voltam egyedül a köztes időkben, és mérhetetlenül magányosnak éreztem magam a sok új arc között, többször a sírás szélén álltam. De úgy gondolom, ez normális az első időkben. Annak idején a Nap-kör első heteit is nehezen viseltem, de aztán belejöttem, és egyre könnyebb volt. :)

Az időbeosztás tetszetős, kaptam órarendet, úgy általánosságban fél 9-re kell mennem, és kb. fél 5-háromnegyed 5 körül végzünk. Kivétel ez alól a hétfő, amikor elég 11-re menni, valamint a péntek, amikor kb. délután 1-kor már jöhetek haza. Havonta egyszer bent kell tölteni egy hétvégi napot is. A többi majd kialakul. Három hét a 'próbaidő', ez nagyjából a beilleszkedést jelenti, és azután új szerződést kell majd aláírni, meg majd akkor lehet választható terápiát felvenni.

Most megpróbálok pihenni, de kíváncsian várom a holnapot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése