2016. június 8., szerda

Derékfájás

Sajnos már hetek óta szenvedek vele. Mivel derékbeteg vagyok, ezért nem újdonság számomra, ha fáj, de általában egy kis pihentetés után elmúlt. Most azonban nagyon nem akar szűnni. Fáj minden mozdulat, nem tudok lehajolni, nehézkesen fordulok át az ágyban a másik oldalamra, ésatöbbi. Tegnap kimentem Békásmegyerre orvoshoz, kaptam beutalót az ortopédiára, és felhívtam őket időpontért. Július 4-ére kaptam. Addig kell valahogy kihúznom :S Nem örülök, hogy majdnem egy hónapot várnom kell, de lehetne rosszabb is.
Most is nagyon fáj, és emiatt dühös vagyok, mert utálom ezt a rozogaságot, meg azt, hogy emiatt a házimunkákkal sem haladok, hiszen minden mozdulat kész kínszenvedés. Emiatt mostanság sokszor rossz a kedvem, de tegnap és ma is volt mi felvidítson. Tegnap anyuval orvos után bementünk egy DM-be, amit nemrég nyitottak újra egy kisebb tatarozás után. Egy fiatal lány ajándék sminkelést vállalt, anyu rögtön élt a dologgal, végül én is, mert kíváncsi voltam, mit hoz ki az ábrázatomból a hölgyemény. Tudni kell, hogy én szinte sosem sminkelem magam, ha mégis, az kimerül abban, hogy fekete szemceruzával kihúzom a szememet. Ezúttal viszont mindenféle cucc felkerült az arcomra, a lány kb. negyed órán át dolgozott rajta, követni sem tudtam, épp mit ken fel rám. De a végeredmény meglepően jó lett. Természetes, visszafogott sminket kértem, és azt is kaptam, a sok felkent cucc ellenére szolid, visszafogott ábrázatom lett, viszont a szememet gyönyörűen kiemelte. Alig ismertem magamra. Aztán ha már ott voltam, megleptem magam néhány új körömlakkal, amik közül kettőt fel is avattunk később anyuval. Még nevettünk is, hogy egészen nőcissé váltam a nap végére. :D

Miután elpanaszoltam anyunak, hogy mennyire nem tudok haladni a lakással a derekam miatt, felajánlotta, hogy ma átjön, és takarít egy sort. Rendbe tettük a szobámat, már ráfért, és most nagyon szépen csillog-villog. :) Imádom.
Jelenleg a konyhán dolgozunk, anyuci épp mosogat, én meg pihentetem a hátamat.
Holnap anyuval, bátyámmal és a nagyszüleimmel kiruccanunk Esztergomba. Mamiék évente egyszer kilátogatnak rokonok sírjaihoz, és bátyám felajánlotta, hogy velük mehetnék, legalább kicsit kimozdulok. Hétvégén pedig Főzdefeszt! :) Csak bírja a derekam a mászkálást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése