2016. december 25., vasárnap

Karácsony

Szeretnék itt is minden kedves olvasómnak és követőmnek nagyon boldog, békés karácsonyt kívánni!

Az enyém csodaszépen telik. Rég volt ilyen gyönyörű karácsonyom! Tavaly gyakorlatilag nem ünnepeltem, mert minden összejött akkorra... előtte sem volt az igazi, de ez az idei gyönyörű és tökéletes. Már akkor elkezdődött, amikor sorra jöttek a barátaim, amiről ugye itt már írtam.

Tegnap a Szentestét Sanyival kettesben töltöttem. Szerettem, hogy ráérősek voltunk egész nap, nem kapkodtunk sehova, hogy "jaj, eddig és eddig készüljünk el mindennel", nem tűztünk ki határidőt, így nyomás sem nehezedett ránk. Először takarítottunk egy sort, mosás, mosogatás, söprés, szemétlehordás, stb., utána megcsináltuk a kaját - aztán leültünk enni, mert eddigre már majd' éhen haltunk. :) Kaja után előszedtük a műfenyőnket, és feldíszítettük, lila-ezüst színekkel. Végül megajándékoztuk egymást. Én megkaptam a hőn áhított babaházamat, amibe minden kedves barátom és a családom is beleadott valamennyit, emellett Sanyi meglepett egy aranyos kis plüssbagollyal, és szerzett nekem fekete rúzst. Az volt ugyanis a mániám, hogy ha betértünk valamilyen drogériába, azt kutattam mindenütt, mert bár nem sminkelem magam, de egy-egy kép erejéig milyen menő volna már gótosra venni a figurát, és úgy kipróbálnék egy fekete rúzst... Sanyi pedig ezt megjegyezte, és beszerzett egyet :)
Ma a családomnál karácsonyoztunk Békásmegyeren. Nagyon jól sült el az is, mindenki örült az ajándékainak, én kaptam anyuéktól egy kép-montázst a családról, gyönyörű élénk színű lapokat (nálam fogyóeszközök a színes papírok), Oreo kekszet, nagyszüleimtől pedig a már hagyománnyá vált karamella krémest. Nyamm :)
Nagyon jól éreztük magunkat, Fannika, az unokahúgom is tündéri volt, mindenki tök jól eldumált mindenkivel, és nagyon szép fotókat csináltunk.
Holnap Sanyival pihenünk itthon. Aztán még nem érnek véget a jó dolgok, 27-én feljön hozzám öcsi, és csapunk egy Babaházavató bulit, 28-án anyukám látogat meg. :) Nagyon várom már!
Néhány kép az ünnepekről :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése